طراحی سایت شرکت مهیار سامانه

    طراحی سایت شرکت مهیار سامانه

    شرکت مهیار سامانه هیژا با هدف نمایش خدمات و محصولات خود خواستار سایتی با طراحی رسپانسیو (واکنش گرا) برای کاربری در دستگاه های (کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل) بودند که با مراجعه به شرکت راد وب نقطه نظرات و ایده های خود را اعلام کردند. گروه راد وب نیز پس از بررسی های اولیه اقدام به طراحی سایت با دامنه http://myheja.com کرد. این سایت به صورت سه زبانه طراحی شده است و بازدیدکنندگان می توانند بخش هایی مانند درباره ما، محصولات، گالری و تماس با ما را مشاهده کنند.

    درباره مهیار سامانه

    هیژا در زبان کردی به معنی نجیب، شریف، نجیب، محترم، سزاوار و ارزشمند است. هیژا یک نام تجاری ایرانی است و عنوانی برای محصولات منحصر به فرد ما است، ما این نام را برای نام تجاری مان انتخاب کردیم.
    محصولات ما دارای ویژگی های منحصر به فرد است زیرا پس از فرآیند خشک کردن از مواد افزودنی برای حفظ خواص آنها استفاده نمی کنیم.
    چشم انداز ما همیشه و همواره تامین و تضمین محصولات ایمن و سالم در شرکت مهیار سامانه گستر با رضایت شماست.
    با هیژا سلامت باشید !
    در هیژا ، ما وظیفه خود را نسبت به جامعه ای که بخشی از آن است، می شناسیم و قدردانی می کنیم. رویکرد اجتماعی مسئول و پایدار پایه ریزی دیدگاه شرکت ما است. ما این تعهد را با اتخاذ چشم انداز فراگیر در عملیات ما نشان می دهیم.
    در قلب حجیت، تعهد ما برای زنده ماندن عشق و آگاهی در عمل است.
    تمام محصولات هیژا از سلامتی و تندرستی حمایت می کنند و با مراقبت عاشقانه ساخته می شوند. هر محصول یک پیوند در زنجیره اتصال بین مادر طبیعت، کشاورزان ما و شما است. با انتخاب هیژا، شما این زنجیره را به اتمام می رسانید، و به طور فعال در مأموریت ما برای ایجاد یک محیط پایدار سلامت واقعی، شرکت می کنید.
    هیژا متعهد به ایجاد یک رهبر قابل اعتماد و نوآورانه جهانی با ارائه محصولات معتبر واقعی می باشد. روش های پیشرفته پردازش و فن آوری های کم آبی تضمین می کنند که گیاهان ما حداکثر توان خود را برای محصولات با کیفیت بالا، موثر ترین، خالص و طبیعی که در بازار موجود است، حفظ می کنند.
    موفقیت ما به عنوان مدرک زنده اثبات شده است که فراوانی مشترک می تواند با تعهد بی نظیر به مسئولیت های زیست محیطی و اجتماعی ایجاد شود. .

    نکات ویژه و مهم مهیار سامانه
    طراحی ساده و در عین حال زیبا
    استفاده از جدیدترین تکنولوژی های برنامه نویسی
    ثبت محصولات در سایت
    طراحی واکنش گرا (رسپانسیو)
    سایت سه زبانه (فارسی، عربی و انگلیسی)

    شرکت مهیار سامانه

     
    طراحی سایت مشهد | طراحی اپلیکیشن مشهد | سئو مشهد | طراحی سایت راد وب

    تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    9 + 1 =

    telegram whatsapp imo