طراحی سایت شرکت تولیدی بلیتسا

    اگر صاحب یک شرکت هستید یا قصد دارید به زودی شرکت خودتان را ثبت کنید، حتما می دانید اینترنت نقش مهمی را در کسب و کار شرکت ها ایفا می کند و داشتن وب سایت از ملزومات موفقیت در دنیای دیجیتال امروزی به حساب می آید. شرکت طراحی سایت راد وب با طراحی انواع سایت ها از جمله سایت شرکتی، امکان برندسازی و استفاده از پتانسیل های موجود در دیجیتال مارکتینگ را در اختیار شما قرار می دهد.

    شرکت طراحی سایت راد وب قادر است تا علاوه بر برطرف نمودن تمامی نیاز های ابتدایی یک سایت، نیازها و درخواست های پیشرفته مشتریان خود را طبق خواسته آن ها برطرف نماید که این امر موجب رضایتمندی مشتریان شرکت طراحی سایت راد وب می باشد.

    طراحی سایت شرکت تولیدی بلیتسا

    شرکت آیش شیر شمال با نام تجاری بلیتسا، فعال در واردات انواع استلابلایزر و امولسی فایر، به جهت آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با این شرکت، به گروه راد وب مراجعه و خواستار سایتی وردپرسی بودند. بعد از جلسه های متعدد و اعلام نقطه نظرات و ایده های برند بلیتسا برای سایت مورد نظر، گروه راد وب اقدام به طراحی سایت با دامنه http://belitsa.co کرد. در این سایت علاوه بر آشنایی با شرکت آیش شیر شمال، بازدیدکنندگان می توانند محصولات این شرکت، گالری، گواهینامه و افتخارات را مشاهده و همچنین اقدام به ثبت سفارش کنند.

    درباره شرکت تولیدی بلیتسا

    شرکت آیش شیر شمال، از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را با واردات انواع استابلایزر و امولسی فایر با برند بلیتسا آغاز نمود . اکنون پس از سالها تجربه و دانش و در اختیار داشتن کادری متخصص و مجرب ، در مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع فضای تولیدی و اداری و با بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز دنیا، تولیدکننده انواع تثبیت کننده ها و پایدارکننده ها با نام تجاری بلیتسا Belitsa میباشد. این مجموعه با هدف رسیدن به سطح استاندارهای بین المللی ، گامی اساسی در بهبود کیفیت و ارتقاء استاندارد سازی و همچنین عرضه محصولات ، سلامت محور، برداشته است. و در این راه تمامی مجوزهای قانونی از وزارت صنایع ومعادن ، وزارت بهداشت و ..... را کسب نموده است.
    با افتخار اعلام میداریم در طول این مدت ، همکاری با بیش از نیمی از بزرگترین تولیدکنندگان صنعت لبنیات کشور و کسب رضایت مندی از ایشان را در کارنامه خود به ثبت رسانده ایم ، و اینک آماده ورود به عرصه رقابت در بازارهای جهانی و کشورهای همسایه می باشیم.

    نکات ویژه و مهم سایت بلیتسا

    طراحی ساده و در عین حال زیبا
    استفاده از جدیدترین تکنولوژی های برنامه نویسی
    طراحی واکنش گرا (رسپانسیو)
    طراحی دو زبانه (فارسی و انگلیسی)

    برند بلیتسا

     
    طراحی سایت مشهد | طراحی اپلیکیشن مشهد | سئو مشهد | طراحی سایت راد وب

    تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    19 − چهار =

    telegram whatsapp imo