طراحی سایت تجهیزات مرغداری کارنوتک

    طراحی سایت برای کارخانه ها و مراکز صنعتی و تولیدی جهت معرفی محصولات و یا فروش برخی از محصولات به صورت اینترنتی انجام میگیرد. با افزایش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی، هر یک از صنایع در صدد معرفی محصولات صنعتی خود و تمایز آنها با دیگر محصولات موجود در بازار برآمدند. از این رو طراحی وب سایت های کارخانه ای، صنعتی و تولیدی کمک بسزایی را در به تحقق رساندن این امر کردند. امروزه با پیشرفت روز افزون اینترنت نیاز به یک وب سایت حرفه ای در تمامی صنایع احساس می شود. یک وب سایت حرفه ای نه تنها در معرفی آن واحد کارخانه ای، صنعتی و تولیدی نقش موثری دارد، بلکه در افزایش فروش و درآمد نیز نقش موثری را ایفا می کند.

    طراحی سایت تجهیزات مرغداری کارنوتک

    شرکت تولیدی کارنوکت فعال در زمینه تولید، ارائه و مشاوره ساخت سالن و تجهیزات تمام اتوماتیک مرغداری با هدف ارائه خدمات و محصولات خود خواستار سایتی بودند تا بتواند نیاز های خود شرکت و مشتریان را برطرف کند به همین منظور با مراجعه به گروه راد وب و اعلام نقطه نظرات و درخواست های خود برای سایت کارنوتک، گروه راد وب شروع به طراحی و اجرا سایت کردند که با مراجعه به دامنه karnotech.co می توانید سایت را مشاهده کنید.

    درباره کارنوتک

    شرکت تولیدی کارنوتک فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه تولید، ارائه و مشاوره در زمینه ساخت سالن و تجهیزات تمام اتوماتیک مرغداری آغاز نموده و اکنون روند رو به رشد خود را به سرعت طی می نماید. این شرکت هم اکنون قوی ترین مرکز مشاوره، طراحی و احداث سالن های مدرن مرغداری در کشور می باشد. بنیانگذاران این شرکت قبل از تأسیس آن، تجربه ارزشمندی در زمینه پرورش طیور بدست آورده اند؛ ولی تنها این تجربه نبود که پس از گذشت مدت کوتاهی شرکت کارنوتک را به پیشروترین شرکت تولید کننده لوازم مرغداری تبدیل نمود، بلکه مجموعه ایی از سیاست ها و دیدگاه های مدیران این مجموعه از قبیل اصل مشتری مداری، استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، صداقت و استفاده از همکاران با تجربه و بسیاری از شاخصه های دیگر پیشرفت روز افزون این شرکت را فراهم نموده است.
     

    نکات ویژه و مهم سایت کارنوتک

    طراحی ساده و در عین حال زیبا
    استفاده از جدیدترین تکنولوژی های برنامه نویسی
    طراحی واکنش گرا (رسپانسیو)
    پشتیبانی از ۴ زبان مختلف

    کارنوتک

     

     

     
    طراحی سایت مشهد | طراحی اپلیکیشن مشهد | سئو مشهد | طراحی سایت راد وب

    تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    بیست − شش =

    telegram whatsapp imo