طراحی سایت باتیس بنای پارس

    طراحی سایت باتیس بنای پارس

    شرکت باتیس بنای پارس که به عنوان یک شرکت ساختمانی فعالیت دارد، برای ارائه خدمات و آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با این شرکت خواستار سایتی وردپرسی بودند که بعد از مراجعه به شرکت راد وب و اعلام نقطه نظرات خود، گروه راد وب با بررسی نظرات، اقدام به طراحی سایت این شرکت ساختمانی کرد که نتیجه سایتی با دامنه http://batisbana.ir شد. در این سایت علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر با شرکت باتیس بنای پارس، شما می توانید نمونه کارهای این شرکت ساختمانی را مشاهده کنید.

    درباره باتیس بنای پارس

    شرکت باتیس بنای پارس در سال ۱۳۸۷ بعنوان شرکت ساختمانی سهامی خاص تاسیس و به شماره ۳۴۸۱۰ در اداره ثبت شرکتها ناحیه ۲ مشهد به ثبت رسیده است.

    علاوه بر انجام تخصصی امور در اکثر بخش های عمرانی با شناخت نیاز های زیرساختی عمرانی و ساختمانی کشور از سال ۱۳۸۹ فعالیت کاری خود را بر روی پروژه های انبوه سازی , صنعتی سازی و فن آوری های نوین ساخت متمرکز نموده است.

    مدیریت با تجربه , کادر فنی مجرب و مجهز به دانش روز , ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی پیشرفته , توان مالی مناسب و ابزارهای گنترل کمی و کیفی , این امکان را فراهم آورده است.

    که مجموعه ای نوین و توانا همگام با تکنولوژی مدرن از طریق شرکت باتیس بنای پارس در اختیار و مورد بهره برداری کارفرمایان محترم جهت اجرای بهینه پروژه های عمرانی گشور قرار گیرد

    نکات ویژه و مهم سایت پاتیس بنای پارس

    طراحی ساده و در عین حال زیبا
    استفاده از جدیدترین تکنولوژی های برنامه نویسی
    طراحی واکنش گرا (رسپانسیو)

    پاتیس بنای پارس

     
    طراحی سایت مشهد | طراحی اپلیکیشن مشهد | سئو مشهد | طراحی سایت راد وب

    تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    ده + پانزده =

    telegram whatsapp imo