طراحی سایت برنا صنعت توس

    طراحی سایت برنا صنعت توس

    شرکت برنا صنعت توس تولید کننده قطعات دقیق و پیچیده صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برای ارائه خدمات و آشنایی هر چه بیشتر مشتریان با این شرکت، با مراجعه به شرکت راد وب و اعلام نقطه نظرات خود مبنی بر دارا بودن یک سایت ساده اما کاربردی، از شرکت راد وب خواستار سایتی وردپرسی بودند. گروه راد وب بعد از شنیدن نظرات و ویژگی هایی که این شرکت بر روی سایت خود نیازمند بود اقدام به طراحی سایتی با دامنه  http://bornasanattoos.ir کرد. در این سایت علاوه بر آشنایی بیشتر با شرکت برنا صنعت توس، محصولات این شرکت را می توانید مشاهده کنید.

    درباره شرکت برنا صنعت توس

    شرکت برنا صنعت توس از ابتدای سال ۱۳۸۳ در مشهد شروع به فعالیت نموده است.این شرکت با توجه به نیاز روزافزون کشور به تولید قطعات دقیق و پیچیده در زمینه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی اقدام به طراحی و تولید انواع GLOBE CONTROL VALVE & ACTUATOR به صورت کامل و قطعات یدکی نموده است.

    این مجوعه با استفاده از نیروهای توانمند و کارآزموده، مستندات، استانداردها و نرم افزارهای سایزینگ و تحلیلی CFD و تجهیزات مدرن در طراحی، مهندسی و تولید GLOBE CONTROL VALVE & ACTUATOR مطابق با استانداردهای ANSI,ASME,BSEN,ASTM,MSS,NACE,DIN API توانسته است رضایت مندی مشتریان خود را با ارائه ی خدمات متعهدانه و نوآور، کیفیت، سرعت و دقت در کار بدست آورد و به عنوان الگویی فعال و پویا در استان و کشور مطرح گردیده است.

    نکات ویژه و مهم سایت برنا صنعت توس

    طراحی ساده و در عین حال زیبا
    استفاده از جدیدترین تکنولوژی های برنامه نویسی
    طراحی واکنش گرا (رسپانسیو)

    برنا صنعت توس

     
    طراحی سایت مشهد | طراحی اپلیکیشن مشهد | سئو مشهد | طراحی سایت راد وب

    تکنولوژی های مورد استفاده در سایت:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    4 + 5 =

    telegram whatsapp imo